Irodaköltöztetés


Vállaljuk irodák költöztetésének teljes megtervezesét, lebonyolítását Budapesten, Magyarországon és egész Európában! Az összes irodaköltöztetés előtt, minden esetben biztosítjuk ügyfeleink számára az ingyenes munkafelmérés szolgáltatásunkat, amely keretében kész tervet állítunk fel a költöztetés megszervezésére vonatkozóan.

irodaköltöztetés

Irodaköltöztetés előtt figyelembe kell venni, hogy érdemes minél előbb felvenni a kapcsolatot a megfelelő költöztető csapattal, mert gyakori kérés az ügyfelektől, hogy hétvégén bonyolítsuk le az iroda költöztetését, azonban a hétvégi napok általában nagyon zsúfoltak szoktak lenni, nehéz megfelelő időpontot találni.

Irodaköltöztetés folyamata

  • Az első kapcsolatfelvételt követően egy előre megbeszélt időpontban elvégezzük az ingyenes munkafelmérést, amely során megtervezzük a teljes irodaköltöztetést.
  • Következő lépésként beszerezzük a megfelelő csomagoló anyagokat, dobozokat és az előre megbeszélt időpontban elkezdjük az iroda berendezéseinek a becsomagolását.
  • A számítógépeket és monitorokat speciális buborékos fólíába csomagoljuk, hogy elkerüljük a sérüléseket a pakolás és szállítás közben.
  • Az iratokat költöztető dobozokba tesszük, és pontos megjelölést alkalmazunk rajtuk ( általában fekete filc ) segítségével, hogy véletlenül se keverjük el a dobozokat.
  • Az iroda bútorzatát, amennyiben szükséges, profi szerszámok és szakemberek segítségével szétszereljük a költöztetés előtt a biztonságos és gyors szállítás érdekében.

Kezdőlap Szolgáltatások Irodaköltöztetés